Tuesday, April 29, 2008

Daar zijn we weer !!

Het heeft even geduurd, maar eindelijk een nieuwe post ! Ja, de laatste week is snel voorbij gegaan. Ik zal effe vertellen hoe een en ander gegaan is. Vrijdagavond 18 april deden de krampen (Braxton Hicks oftewel oefenweeen) meer pijn dan normaal. 's Nachts werd ik er telkens wakker van, maar natuurlijk drong het nog niet bij me door dat dit wel eens echte weeen konden zijn ..... Zaterdagochtend 19 april stond ik op 's ochtends en voelde dat de vliezen braken. Dus nu werd het toch echt wel tijd om mijn koffertje in te pakken ! Aangekomen in het ziekenhuis werd ik meteen klaargemaakt voor de c-section. Gelukkig hoefden we niet zo lang te wachten, na ongeveer een uur was het al zover. De operatie begon rond kwart over tien en Ayden is om 10.35 uur geboren. Maurice vond het erg interessant om mee te kijken en mij op de hoogte te houden van wat ze aan het doen waren. Zo vertelde hij dat ze na het wegsnijden van het litteken het stuk 'vlees' omhoog hielden ! Nou, toen heb ik hem toch verteld dat ik niet op deze info zat te wachten ... hahaha !! Nadat Ayden dus geboren was, vertrok Maurice met hem naar de nursery waar ze hem gingen checken, wassen, etc. Nadat ik naar de recovery was gebracht, kwam Maurice met de baby. Ik was vrij snel weer op de been en pijn aan de snee heb ik bijna niet. De enige reden dat ik een dag langer in het ziekenhuis moest blijven, is dat mijn bloeddruk omhoog schoot. Maar gelukkig kon ik woensdagavond toch naar huis met medicijnen. We zijn nu dus alweer een week thuis en het lijkt alsof Ayden er altijd geweest is !! Afgelopen weekend zijn we zelfs al even op stap geweest naar Stanford Shopping Center !


































2 comments:

Anonymous said...

Ik zou zelf ook niet zoveel details van de c-section willen horen ;-)

Erwin, Sandra en Mitchel Penders said...

Hoi Ellen,Maurice & Kids
Nogmaals van harte proficiat met de geboorte van Ayden!
We zijn net terug van Oostenrijk, Meivakantie.
Zullen snel bellen!

Groetjes oet het zonnige Geulle
Erwin, Sandra & Mitchel