Saturday, December 20, 2008

Hello again !

Nou, het is dus weer effe stil geweest op mijn blog. Wat kan ik zeggen, druk druk druk, heel cliche ! Maar het is echt zo, de laatste weken voor kerst zitten altijd vol. Zo hebben we (Maurice en ik ) een kleine schoonmaak gehouden tussen het speelgoed (wordt waarschijnlijk toch weer aangevuld na kerst, haha). Ik ben weer druk bezig geweest met het organiseren van het kerstfeestje in de klas van Quincy (ben niet voor niks 'party mom'). Oja, en deze week is Owen ook nog ziek geworden, vooral veel overgeven. Nu is het dus vakantie en vandaag zijn Ayden, Quincy en Maurice ook nog ziek geworden. Kelsey en ik hebben nog niks (het sterke vrouwelijke geslacht zullen we maar zeggen !).
Ik heb ook nog gescrapt op een kanvas doek, eerst geverfd en daarna beplakt. Verder heb ik met Ayden en Owen een fotosessie gehad bij Veerle, zij doet een cursus portretfotografie. Zodra ik een foto van Ayden heb, zal ik hem ook posten en ook als de meiden zijn geweest.
Anyway, voor de rest zou ik nog willen zeggen: happy holidays !

2 comments:

Anonymous said...

Soooo! Die Veerle kan dat goed! Maar de 'objecten' zijn natuurlijk ook geweldig om te fotograferen. En een mooie canvas, echt mooi gedaan!
Veel beterschap met het zwakkere geslacht! haha! Hopelijk is dinsdag iedereen in TOP-conditie!

Kus, Christa

Corina said...

Wat een mooie foto's! Veel beterschap gewenst voor de ziekenboeg en fijne dagen!

Groetjes,
Corina