Tuesday, January 27, 2009

Stokje

Half december heb ik een stokje gekregen van Carola. Zo'n stokje krijg je dus van iemand over een bepaald onderwerp en daar moet je iets over vertellen. Ik heb al eens een stokje gehad waarbij je vijf dingen over jezelf moest vertellen die niemand van je weet. Nu heb ik er dus eentje gekregen waarbij je de inhoud van je tas moet prijsgeven. Nou kan ik al zeggen dat er bij mij niet veel in zit. Ik verander graag van tas en dat betekent ik vaak alle 'crap' weggooi. Dit is dus de bedoeling:
- kiep je tas om en vertel wat er allemaal inzit
- plaats een link naar diegene van wie je het stokje gekregen hebt
- belast 3 andere log-genoten en verwittig ze
- link naar deze 3 bloggers









Dit zit er dus in:
- een slabber, voor Ayden natuurlijk .....
- mijn beurs
- kortingsbonnen
- een pakje kauwgom
- zakdoekjes
- auto/huissleutels
- chequeboek, ja hier gebruik je nog af en toe cheques !
- Labello, uit Nederland
- balpen, die nog van mijn vader is geweest
- iPhone, waar naast telefoonnummers ook mijn afspraken, notes, adressen, foto's e.d. opstaan
Vaak zitten er ook auto's (van Owen), potloden (van Quincy) en flesjes melk (van Ayden) in. Nou dat was het dan, niet veel soeps he. Maar nu komt het leuke gedeelte, wie krijgt het stokje van mij toegeworpen ? Nou ik dacht aan Veerle, Corina en Esther. Succes ermee !!

No comments: