Wednesday, September 2, 2009

September

En dan ineens is het al september .... De kids zijn alweer druk bezig met school. Owen vindt Kindergarten erg leuk, hij heeft al two friends. Inmiddels is het voetbalseizoen ook al begonnen. Quincy voetbalt dit keer ook, haar team heet de Cobras. Zoals velen misschien wel weten ben ik de coach van Kelsey's team, Purple Cheetahs. We trainen twee keer per week en op zaterdag een wedstrijd. In het begin was het wel weer even wennen, maar inmiddels zijn de kriebels die ik ook had bij het korfballen weer teruggekomen !
Verder gaan we dit weekend weer kamperen, de kids en Maurice hebben maandag vrij, dus gaan we dit keer drie nachten. Oja, ik ga ook weer naar Nederland, de laatste week van september, kan ik eindelijk mijn kleine neefje zien !! Ik kom alleen met Ayden en het is maar een weekje, dus veel tijd is er niet, maar wel genoeg om even bij te tanken !
Anyway, mijn klein menneke is weer wakker, dus that's it, adios !!

No comments: