Saturday, April 3, 2010

Oma Betsie

De updates op deze blog zijn schaars tegenwoordig, ik weet het. Het is hier ontzettend druk en aan het einde van de dag ben ik op. Maar goed, hier komt dus een update.
Mijn moeder is hier geweest voor een bezoek van drie weken. En natuurlijk zijn deze weken veel te snel voorbij gegaan. We hebben heerlijk kunnen shoppen (ik kan de Macy's niet meer zien !!). Verder hebben we een wandelingetje gemaakt naar Point Bonita. Dit ligt aan de andere kant van de Golden Gate Bridge. Ook zijn we in San Francisco met de boot naar Alcatraz gevaren. Je kunt de gevangenis van binnen bekijken, kids vonden het geweldig.
En toen was het alweer tijd om afscheid te nemen. Elke keer wordt het moeilijker en vraag ik me af 'what the hell I'm doing' ! Maar ja, het hoort er eenmaal bij. Ik hoop dat ik snel weer naar Nederland kan gaan voor een bezoek. Anyway, hieronder zijn wat foto's die we genomen hebben.































No comments: