Thursday, December 30, 2010

Met Ayden naar Nederland

Een week nadat we terugwaren uit Nederland, vertrokken Ayden en ik weer naar la Hollanda. Deze vlucht was al geboekt en we konden hem niet meer veranderen. Ik moet zeggen dat de vlucht met vier kinderen gemakkelijker was dan een vlucht met eentje ! Na een paar uur vliegen moest Ayden overgeven, en natuurlijk lag de helft over mij heen .... Gelukkig hielpen de stewardessen goed en na het aandoen van schone kleren, sliep Ayden weer ! De eerste paar dagen in Nederland was Ayden nog niet helemaal lekker, dus veel hebben we niet kunnen doen. Wel heeft Ayden leuk met z'n neefje Keanu gespeeld. De week was ook veel te kort, helaas heb ik niet iedereen kunnen bezoeken die ik wilde bezoeken. En zoals elke keer zeg ik, de volgende keer kom ik langer ! En effe voor de duidelijkheid, vier keer over een jetlag heenkomen is geen pretje !














No comments: