Monday, January 24, 2011

Huis

Het nieuwe jaar is begonnen, met voor ons een voornemen. We zijn begonnen met het zoeken naar een huis. Van alle kanten krijgen we te horen dat we ons geld weggooien met het huren van ons huis in Mountain View. Och ja, eigenlijk is dat ook wel zo, maar het is niet zo simpel. We zijn erg happy met het huis en de buurt waar we nu wonen (vooral de kleine speeltuin naast ons huis), de kids zijn happy op school en hebben veel vriendjes. Ik heb inmiddels veel opgebouwd met verschillende moeders van school waar ik op kan terugvallen als het nodig is, en believe me, dat is nodig ! Maar natuurlijk knaagt het ook wel dat het huis eigenlijk niet van ons is, en dat de huurbaas elk moment kan aankomen met het bericht dat we eruit moeten. Dus ja, we hebben besloten dat we gaan zoeken. Mountain View is helaas een dure plaats en aangezien we niet echt veel kleiner willen wonen dan waar we zitten, moeten we ergens anders gaan kijken. We zijn nu al naar een aantal huizen gaan kijken, er is veel potential, dus ik denk dat het toch zeker moet lukken om iets moois te vinden. Anyway, wish me luck en ik hou jullie op de hoogte !

5 comments:

Anonymous said...

GOOD LUCK!!!!

Veel succes met de zoektocht!
Christa

Erwin, Sandra en Mitchel Penders said...

Heel veel succes met de zoektocht
Hou ons maar op de hoogte
Grtz
De Penderkes

T'ke said...

Veel geluk! Ook heel leuk om te lezen over de dagelijkse chaos in jullie leven. I love it!

Anonymous said...

heel veel succes met het zoeken van jullie nieuwe huis, hopelijk vinden jullie snel wat....groetjes Nicole

Anonymous said...

Gebeurt hier nog iets? ;-)

Greetzz, Christa