Friday, December 29, 2006

Kerstmis

Ondanks dat de Amerikanen maar 1 Kerstdag kennen, waren er genoeg (lees: veel te veel) mensen die net als wij in de mall waren om daar hun kerstinkopen te doen! En dan heb ik het nog niet over de supermarkten. Dit jaar gingen we op kerstavond gourmetten en fonduen met een aantal vrienden. Aangezien het bij ons was, zorgden wij dus voor het eten. Op zaterdag ben ik de inkopen gaan doen, maar aangezien de biefstuk al op was moest ik dus zondag nog een keer terug. Druk, druk en nog eens druk, lange rijen bij de kassa, etc...... misschien moet ik de volgende keer toch maar 's nachts gaan, de winkels zijn toch open !!

Anyway, kerstochtend was het dus feest bij ons, want EINDELIJK mochten de cadeautjes opengemaakt worden. Zoals jullie hieronder wel kunnen zien, waren de kids zeer tevreden met hun presents. O.a. een legovliegtuig, Tickle me Elmo (om gek van te worden !) en een prinsessenjurk.



No comments: