Tuesday, February 13, 2007

Nederland

We zijn ons weer aan het voorbereiden voor een weekje Nederland! We, zijn Kelsey en ik. Kelsey heeft volgende week vrij en het leek ons wel een goed idee dat zij zou meegaan. Ze verheugt zich er erg op. Het is dan jammer genoeg carnaval in Nederland (ik weet het, sommige mensen vinden dit geweldig, maar ik niet !), maar de optocht van Spaubeek komt door de straat waar mijn moeder woont, dus dan kan Kelsey hier toch iets van meepikken !
En Owen en Quincy hebben ook iets leuks, want morgen komen opa en oma op bezoek, dus dan hebben ze ook iets speciaals !

Kelsey en ik hebben samen voor Quincy een scheurkalender gemaakt, na elk nachtje slapen mag ze een blaadje van de kalender afscheuren. We hebben er iets leuks op geschreven, zo ziet ze meteen hoeveel nachtjes het nog is totdat we terugkomen. Hieronder zie je een paar foto's die we hiervoor gebruikt hebben.



No comments: